Follow me on Twitter RSS FEED

PERHATIAN!!!

Posted in
Butir-butir reunion 2010 adalah seperti berikut: -

1. Tarikh : 14 Februari 2010
2. Masa : 8.00 pagi – petang
3. Tempat : Dewan makan asrama SMRS
4. Bayaran : RM10.00 seorang

Sehubungan dengan itu adalah diharapkan saudara/i dapat memberikan pengesahan tentang kedatangan dan pembayaran sebelum 31 Januari 2010. Pengesahan boleh dibuat melalui email : beruas78@gmail.com ataupun menghubungi terus Syaiful Azhar di talian 019-4940697. Bayaran boleh dibuat melalui Maybank Acc. No. 558015000919 (AJIJI ENTERPRISE). Kerjasama saudara/i amatlah dihargai…

9 comments:

poi & ros said...

aku hadir dan dah buat pembayaran ker ajiji ent.

ucob'z said...

insyaallah aku akan hadirkan pada tarikh yg ditetapkan..

abdul karim said...

InsyaAllah hadir ...ingat tahun baru ni nak blk Ipoh.. klu sempat aku gi beruas.. kalau, aku tak byr kat CDM maybank aja la ek.. baju + fee =RM40 ?? atau lepas diskaun RM30 aja ..? he he

ami said...

insyaallah...aku join...nanti aku bank in duit yer....RM10 tu satu family ker or per org?

akugile said...

saya akan menghadirkan diri saya...

DiN said...

I follow......

bendul said...

InsyaAllah, saya pun hadir jugak.. tader aktiviti lain ker selain makan2 dan sembang2..?

abdul karim said...

aku rasa poi & pebema mesti buat carboot sale nih.. sebab acara dari 8pg-petang.. aku nak datang time shariff buat bisnes talk.. kul bape dia start??

aznor@mon said...

aku....ermmmm.... kena tanya anak dlm perut bini aku...Nanti aku bayar. 1 org jer...