Follow me on Twitter RSS FEED

perjumpaan malam raya pertama

Posted in
perjumpaan pada malam raya pertama dapat menemukan beberapa rakan batch 91-95 (78)
seperti asma shakir,faizal(cekek)dan ramai lagi yang aku tak ketahui nama mereka,
perjumpaan ini untuk berbincang mengenai program reunion.

pada hari raya kedua mereka telah pergi menziarahi beberapa rumah rakan-rakan tapi lupa nak bawa kamera canon EOS 50D aku...panaz je rasa!!
itu yang tak ada photoshot yang boleh dipamerkan disini..
harap maaf ler? biasa ler time raya-raya ni buzy sikit,
sesiapa yang ada ambil photo time tu sila-sila la post kan kat email yerk.

kena tempah owhh ini meja..orang banyak ramai

(faizal)cekek yang banyak cakap pada malam tu..
banyak sangat agenda dia..(agenda tersembunyi)


ramai yang dah beransur pulang kerana subuh bakal menjelma..

15 comments:

Ieda J said...

Happy giler ek jumpa geng2 lama...enjoyyy.....

Linda said...

Apsal sume laki jerk? mne kaum perempuan?

Ieda J said...

Biasa la Linda..kaum perempuan di rumah...sibuk dgn persiapan raya..

ucob'z said...

klu nama org kene duk rumah...

poi said...

lain kali wat reunion kat beruas jer ..mesti gurl bleh datang puyer ...

zarol said...

mau komen tapi xmo taruk nama...
kita sudah 31 thn ma...
lagi mau malu2,segan ka mau taruk nama..
sekurang2 nye org tau komen yg bernas ni dtg dari sapa?

ucob'z said...

aku setuju kata chor@capang tu...

DiN said...

dia tgh 'berhalusinasi' tu....
sampai lupa nama...

Linda said...

bkn ler dia takut aku sembur dia ngn pasembor... that's why x nk letak nama.

utk pertanyaan tu.. jwpannyer.. wat per aku nk kuar pagi2 mcm tu aih.. igt aku ni kupu2 mlm ker?

abdul karim said...

mesti mail (ketua kg kedah) pun ada byk citer .. mail,apa projek baru?? hang kan baik dgn manap....

ucob'z said...

mail skang project menyuburkan rambut,mcm iklan rejoice....hehehehe

rosenita said...

sory maaf zahir batin,jgn la marah!!!! dah tua pun.sy rose isteri sepol.tu pun tak dpt tangkap.betulkan..relax la linda jgn la emosi sgt.sy rosnita ibrahim yg komen.

Linda said...

actually aku igt guys yg komen mcm tu that's why ksr ckt bhs aku. Klu aku tau kaum kerabat aku xde ler aku kuar ayat mcm tu. maklum ler hati perempuan kan ker lembut.

wat everpun slh phm ni dh settle dh ptg smlm.. kan ros kan..

So wat yg terasa,aku nk ckp...

maafkan kami jeng..jeng..jeng 3x
maafkan kami...maafkan kami 5x
( ciplak dr filem pendekar bujang lapuk )

DiN said...

"Anonymous said...

oo..camtu ropenyer pangai bapak2 budak nih yer...ish..ish..ish.. (sambil geleng2kn kepala)

October 1, 2009 9:47 AM"

huh....xde nama ke????
aku nak geleng2kan kepala gak....

DiN said...

x marah la...hang baca bunyi cam marah ka? tp hang marah x kalu org panggil hoi je kat hang?