Follow me on Twitter RSS FEED

cerita sikin lagi

Posted in
juliana : Abang Mie…Jom la datang rumah…saya rindu la..lagipun suami saya pergi oversea tadi.

Helmi : baiklah..malam esok abang pergi tau…nanti,pandai-pandai la abang tipu isteri abang tu.

Juliana : Oh ya!!sebelum datang esok..abang cukur misai,kasi licin dulu ye..abang tahukan saya suka lelaki yg baby face.

Helmi : Alamak…yang ni susah sikit,isteri abang suka abang simpan misai ni nanti dia marah plak.

Juliana : Alaaa abang ni nak jumpa saya ke tak nie?

Helmi : oklah oklah..Ana punya pasal..apa saja abang sanggup.

Keesokan paginya,semasa Helmi hendak keluar untuk ke pejabat dia telah memesan kepada isterinya yang dia pulang lewat malam ini kerana ada mesyuarat penting…dan di pejabatnya..selepas office hour Helmi telah mencukur misainya sampai licin.

Jam 4 pagi ketika Helmi balik ke rumahnya…isterinya sudah tidur…Dengan perlahan Helmi salin baju dan naik ke tempat tidur…tiba-tiba isterinya tersedar lalu meraba-raba wajah Helmi yang licin itu dalam kegelapan…dan berkata…"Kenapa kau tak balik lagi Jalil kejap lagi suami akak balik"

huhuhu...jangan bikin ini macam loh.

9 comments:

abdul karim said...

hu hu...tak elok la cerita berat macam ni jadi bahan bacaan umum lak ...lawak memang lawak...tapi buruk sangat perbuatannya ..jangan sampai benda terkutuk mcm tu kita kata .."biasa" ..

adam marsya said...

saya tidak bersalah....
moD yg siar kannnn...
huahuahuahuahua...
tp ini juga 1 iktibar untuk semua...
jgn ambil serius maaa..

Linda said...

apa ler korg ni pkir yg bukan2 jerk. Kat entry tu xde pun mention apa si Helmi buat kat umah si Ana tue.. (beranggapan baik jerk)

poi said...

sebagai kerusi blog ni...aku cadangkan risauddin jadi bendahari..cos dia x kawin lagi..lagi satu kalau duit hilang dia bleh ganti ngan duit kenduri kawin dia yg dia simpan selama ini..semoga mendapat jodoh dgn cepat..amin

DiN said...

mau aku jd bendahari....nak aku kutip duit....bleh xde mslh...aku nk kutip duit skrg bleh...???

95 BERUAS CLUB said...

ini sekadar cerita hiburan semata-mata,
ikut pemahaman masing-masing.

nukilan ini dwi jawapan,
so hak masing2 nk jawapan mcm mana?
terpulang pada akal org yg membaca nya.

Linda said...

pengajaran:
sometimes what we done we will get back in cash.

abdul karim said...

hu hu ..sapa punya komen kena delete tuh...

cikmail said...

pengajaran seterusnya..
sebelom tido baca doa tido dulu