Follow me on Twitter RSS FEED

ucop mokh

Posted in

bertemu ucop 2 hari 1 malam di bruas.

21 comments:

@c said...

emmm...mail gila kuasa de ar'

poi said...

anda semua bleh lihat...gambar tidak diedit..ini adalah benar..perhatikan pengerusi kita hendak ambil ubat sekotak ubat batuk...berenti la mail dari mkn ubat batuk ..

cikmail said...

ini obat untuk..memberi tenaga...tapi aku cuma..minum...nescafe ais sahaja....DUN...ni telah dibubarkan...dan ucop..telah dilantik...menjadi pengerusi...

bernama said...

dun dari pulau paya takung tidak bersetuju dengan percalonan presiden baru ini...beliau mencadangkan supaya dibubarkan blog ini...beliau telah menanam pokok rambutan di depan rumah tanda tidak puas hati..

Anonymous said...

saya telah bersetuju dengan...perlantikan presiden baru....sisiapa yang tidak bersetuju...boleh..puasa...atau mogok lapar

poi said...

speaker belum di lantik..saper yg pandai2 lantik speaker ni?saper yg gila kuasa ni?

Anonymous said...

semua yg di atas mcm terlebih ambik ubat batuk je...

poi said...

sesiapa yg brani memberani mengkomen...jadi braikan la tuk menulis nama..supaya sedang di rujuk utk tujuan keselamatan

ucob said...

salam, MLM pun baguih gak....hehhehehe

ucob said...

aku x setuju dengan pelantikan sebagai "president"

DiN said...

MLM mmg baguih....sbb ada mkn pree....

abdul karim said...

ha ha ha .. mail tak join acara tanam pokok sambil bawa kerusi berlari ka..

adam marsya said...

salam...
mail...nape hang skrg dah lain giler...keje mane skrg nie..

ucob said...

cik mail memang la lain... dulu bujang.. sekarang belum kawin...hahahahahhaha..gan mare cik mail, jawap cik mail jawapppp..

DiN said...

memandangkan cik mail tgh sibuk kat SUK skrg aku jd SU dia jab...cik mail tu berani berubah...bknya dulu, kini & selamanya....hahaha...

poi said...

cik mail memang bujang orgyer
masih belum lagi terlajak
ader lagi sorang yg serupa dgn yer
org yer berisi rendah dan sungguh kacak..teka siapa dia..huahuahuahuahuahuahuahu

Anonymous said...

terlajak perahu bleh diundur....

Ieda J said...

Xcuse me....i'm in...tatau mana mau start..aku kejap j kt SMRS...just habiskan my FORM 5 j...Mail...Ko classmate aku ek...jangan buat x kenal aku plak...Hahaha...Poi....Rasa still remember...Menarik...Bole jumpa balik kengkawan lama...Best3...

Ieda J said...

One last question..Saper tokei ini blog?? Mau kenal MR MANAGER la....
N mail..please email me..x pon..singgah2 blog aku k...chow..

poi said...

yap masih kenal lagi.sedara ina straight...nampak berisi jer skang ni

Ieda J said...

Senang hati da (hahaha..xdak alasan lain nih)...sbb tuh la berisi...miahahaha